Aby rozpocząć podaj kod PIN
Identyfikuj Podany kod PIN jest prawidłowy ale box TaHoma® został aktywowany wcześniej. Prosimy o kontakt z naszym biurem tel 225 095 300 Podany kod PIN jest prawidłowy ale box TaHoma® został aktywowany wcześniej. Prosimy o kontakt z naszym biurem tel 225 095 300 Podany kod PIN jest prawidłowy ale box TaHoma® nie może być aktywowany w tej lokalizacji. Prosimy o kontakt z naszym biurem tel 225 095 300 Podany kod PIN jest prawidłowy ale box TaHoma® nie może być aktywowany w tej lokalizacji. Prosimy o kontakt z naszym biurem tel 225 095 300 Podany kod PIN jest prawidłowy ale box TaHoma® nie może być aktywowany w tej lokalizacji. Prosimy o kontakt z naszym biurem tel 225 095 300 To jest kod PIN do CONNEXOON. Proszę przejść do poprzedniego kroku i wybrać "Aktywuj CONNEXOON", aby uruchomić centralę. W tym procesie nie można aktywować zestawu Connectivity Kit.
Pobierz aplikację Somfy Tahoma 3.0 z telefonu komórkowego.
W tym procesie nie można aktywować zestawu Tahoma switch.
Pobierz aplikację Somfy Tahoma 3.0 z telefonu komórkowego.
Nie można aktywować Rail Din V2 w Somfy Connect.

Pobierz aplikację Somfy Tahoma 3.0 z telefonu komórkowego.
tahoma.pin.wrong_product_V2_RAIL_DIN_RTS tahoma.pin.wrong_product_SIMUBOX tahoma.pin.wrong_product_BEECON Podany kod PIN nie istnieje. Spróbuj jeszcze raz. Podany kod PIN jest prawidłowy ale box TaHoma® nie może być aktywowany w tej lokalizacji. Prosimy o kontakt z naszym biurem tel 225 095 300 tahoma.pin.unknown_oem tahoma.pin.wrong_oem Podany kod PIN jest prawidłowy, ale sterowanie TaHoma® napotkało problem. Prosimy o kontakt. Ta centralka jest przestarzała i nie może być już używana Session has expired, please reload this page Aktywacja ma zostać sfinalizowana
continue

Gdzie mogę znaleźć kod PIN na boxie TaHoma®?

Kod PIN jest umieszczony na spodzie boxa i składa się z 3 serii cyfr.