Aby rozpocząć podaj kod PIN
Kod PIN
Identyfikuj
Podany kod PIN jest prawidłowy ale box TaHoma® został aktywowany wcześniej. Prosimy o kontakt z naszym biurem tel 225 095 300
Podany kod PIN jest prawidłowy ale box TaHoma® został aktywowany wcześniej. Prosimy o kontakt z naszym biurem tel 225 095 300
Podany kod PIN jest prawidłowy ale box TaHoma® nie może być aktywowany w tej lokalizacji. Prosimy o kontakt z naszym biurem tel 225 095 300
Podany kod PIN jest prawidłowy ale box TaHoma® nie może być aktywowany w tej lokalizacji. Prosimy o kontakt z naszym biurem tel 225 095 300
Podany kod PIN jest prawidłowy ale box TaHoma® nie może być aktywowany w tej lokalizacji. Prosimy o kontakt z naszym biurem tel 225 095 300
To jest kod PIN do CONNEXOON. Proszę przejść do poprzedniego kroku i wybrać "Aktywuj CONNEXOON", aby uruchomić centralę.
W tym procesie nie można aktywować zestawu Connectivity Kit.
Pobierz aplikację Somfy Tahoma 3.0 z telefonu komórkowego.
W tym procesie nie można aktywować zestawu Tahoma switch.
Pobierz aplikację Somfy Tahoma 3.0 z telefonu komórkowego.
Nie można aktywować Rail Din V2 w Somfy Connect.
Pobierz aplikację Somfy Tahoma 3.0 z telefonu komórkowego.
tahoma.pin.wrong_product_V2_RAIL_DIN_RTS
tahoma.pin.wrong_product_SIMUBOX
tahoma.pin.wrong_product_BEECON
Podany kod PIN nie istnieje. Spróbuj jeszcze raz.
Podany kod PIN jest prawidłowy ale box TaHoma® nie może być aktywowany w tej lokalizacji. Prosimy o kontakt z naszym biurem tel 225 095 300
tahoma.pin.unknown_oem
tahoma.pin.wrong_oem
Podany kod PIN jest prawidłowy, ale sterowanie TaHoma® napotkało problem. Prosimy o kontakt.
Ta centralka jest przestarzała i nie może być już używana
Session has expired, please reload this page
Aktywacja ma zostać sfinalizowana
continue
Gdzie mogę znaleźć kod PIN na boxie TaHoma®?
Kod PIN jest umieszczony na spodzie boxa i składa się z 3 serii cyfr.