Podczas próby uzyskania dostępu do strumienia wideo z aplikacji Somfy Protect, obraz nie jest wyświetlany lub otrzymujesz powiadomienia, że połączenie nie działa prawidłowo.
Urządzenie może często tracić połączenie w następujących przypadkach:
1. SPRAWDŹ JAKOŚĆ POŁĄCZENIA TELEFONICZNEGO
Aby móc oglądać obraz z wideotelefonu w dobrych warunkach, należy upewnić się, że telefon ma szerokopasmowy dostęp do Internetu: 3G, 4G, 5G lub Wi-Fi. We wszystkich przypadkach odbiór i prędkość muszą być dobrej jakości.
Należy pamiętać, że jeśli w telefonie włączono automatyczne przełączanie z Wi-Fi na dane mobilne, podczas przełączania z jednej sieci do drugiej lub w zależności od poziomu sygnału połączenie może zwolnić i uniemożliwić oglądanie wideo.
Przede wszystkim należy sprawdzić aktualny stan połączenia monitora, patrząc na kolor diody LED na panelu przednim. Jeśli dioda LED miga na czerwono, a następnie na zielono, monitor próbuje połączyć się z Wi-Fi.
Co oznacza kod koloru diody LED V®350 Connect?
Nie zapomnij ponownie uruchomić routera, ponieważ może to poprawić jakość domowego połączenia internetowego.
W aplikacji Somfy Protect przejdź do "Ustawienia" > "Moje urządzenia" > "Wideodomofon Connect.”
Jeśli informacja "Sieć Wi-Fi" pokazuje 1 kreskę na 4, sygnał Wi-Fi nie jest wystarczająco silny, aby zapewnić połączenie o wystarczającej jakości.
Dlatego zaleca się przeniesienie routera, jeśli to możliwe, lub dodanie repeatera Wi-Fi między skrzynką a monitorem w celu wzmocnienia sygnału Wi-Fi, aby poprawić jakość połączenia Wi-Fi.
Uwagi:
Monitor wymaga stabilnego sygnału Wi-Fi, który może zapewnić stały strumień 0,80 Mb/s.
Aby sprawdzić dostępną przepustowość wysyłania za pośrednictwem subskrypcji internetowej, można użyć programu lub aplikacji dostępnej bezpłatnie:
Dobrym pomysłem jest przetestowanie prędkości w miejscu, w którym znajduje się monitor.
Przepustowość upstream (zwana również prędkością wysyłania), po prawej stronie na powyższej ilustracji, wynosi 2,01 Mb/s.
Sprawdź również, czy inne urządzenia podłączone do Internetu w Twoim domu nie zajmują całej przepustowości: pobieranie komputerów, inne kamery IP, podłączone telewizory itp. Aby się upewnić, odłącz te urządzenia na czas testów.
Jeśli w domu jest wiele sieci Wi-Fi, kanał używany przez router może być przeciążony. Jeśli poprzednie operacje nie pomogły w znalezieniu odpowiedniej lokalizacji dla routera lub repeatera Wi-Fi, konieczna może być zmiana kanału Wi-Fi w ustawieniach routera. Zalecamy, aby najpierw zmienić kanał Wi-Fi na automatyczny, jeśli nie jest on obecnie ustawiony w ten sposób. Jeśli to nie rozwiąże problemu, zalecamy sprawdzenie środowiska Wi-Fi. Możesz użyć bezpłatnej aplikacji do analizy kanałów lub oprogramowania, takiego jak:
Aplikacje te pokazują w formie graficznej stopień zajętości różnych kanałów Wi-Fi. Jeśli sieć Wi-Fi znajduje się na kanale zajętym przez kilka innych sieci, należy przenieść ją na mniej zajęty kanał. Można to zrobić w ustawieniach routera.
W powyższym przykładzie najbardziej zajęte kanały to 1, 6 i 11. Dlatego dobrze byłoby zmienić kanał Wi-Fi w routerze na kanał 3, 4, 8 lub 9, ponieważ są one najmniej zajęte.
Your product cannot be added to the cart. System error.