Szybki dostęp

Dlaczego istnieją dwie metody połączenia HomeKit z TaHoma®?

Kompatybilność TaHoma® z HomeKit musi być zapewniona w dwóch przypadkach:

  • dla nowych central sterujących wyprodukowanych z informacjami o HomeKit (logo i kod konfiguracji)
  • oraz dla istniejących central, na których nie ma informacji HomeKit (dla dotychczasowych użytkowników TaHoma®).

Nowe centrale TaHoma®:

  • Podobnie jak wszystkie urządzenia zatwierdzone przez HomeKit, centrale sterujące TaHoma® zawierają informacje i elementy wymagane w ramach certyfikacji, zgodnie z wytycznymi HomeKit.
  • Jednym z wymogów jest kod QR HomeKit, umieszczony na spodzie centrali i na opakowaniu, który jest wymagany do konfiguracji połączenia urządzeń w aplikacji Home.

Uwaga: Poniższe wyjaśnienie (dla istniejących central TaHoma®) ma zastosowanie również w przypadku nowych central, jeśli chodzi o rozpoczęcie korzystania z aplikacji Tahoma, a następnie połączenie z HomeKit.

Istniejące centrale TaHoma®:

  • HomeKit jest oczywiście dostępny również dla aktualnych użytkowników, tj. osób, które mają już centralę TaHoma® w domu lub kupują taką, na której nie ma kodu i informacji o HomeKit.
  • Centralę można podłączyć do HomeKit, korzystając z instruktażu HomeKit dostępnego w aplikacji TaHoma®.

Uwaga: Dotyczy to również nowych central TaHoma®.