Szybki dostęp

Jak zresetować centralę smart home jeśli chcę ją odsprzedać lub oddać?

Chcesz odsprzedać lub przekazać komuś swoją centralę smart home?​

Poniższa procedura pomoże Ci z łatwością zresetować urządzenie.

Wybierz menu "...":

 

Następnie w zakładce "SOMFY I JA" wybierz "Pomoc i zaawansowane funkcje"

 

Wybierz "Usuń moją instalację"

 

Kliknij przycisk: Zresetuj moją instalację

 

Następnie wybierz "Nie" aby rozłączyć wszystkie urządzenia sparowane z centralą

 

Potwierdź reset za pomocą przycisku

 

Gratulacje! Twoja instalacja została zresetowana:

  • Twoje konto zostało odłączone od centralki
  • Wszystkie twoje dane osobowe, ustawienia oraz urządzenia zostały usunięte.

Instrukcja dotyczy wszystkich central kompatybilnych z aplikacją TaHoma (TaHoma switch, TaHoma V2, Connectivity kit, Connexoon RTS/io, TaHoma Rail DIN V2).