Szybki dostęp

Jak zresetować centralę smart home jeśli wyprowadzam się a centrala zostaje na miejscu?

Wyprowadzasz się z domu i zostawiasz centralę smart home od Somfy na miejscu?

Z łatwością odłączysz swoje konto od centrali:

Wybierz menu "...":

 

Następnie w zakładce "SOMFY I JA" wybierz "Pomoc i zaawansowane funkcje" 

 

Wybierz "Usuń moją instalację"

 

Wciśnij przycisk: Zresetuj moją instalację

 

Wciśnij przycisk "Tak" aby zachować sparowanie urządzeń z centralą

 

Potwierdź reset za pomocą przycisku

 

Gratulacje! Twoja instalacja została zresetowana:

  • Twoje konto zostało odłączone od centrali. Twoje dane oraz ustawienia zostały usunięte.
  • Urządzenia smart pozostają sparowane z centralą, następny użytkownik nie będzie musiał parować ich ponownie.

Instrukcja postępowania jest identyczna dla wszystkich central kompatybilnych z aplikacją TaHoma (TaHoma switch, TaHoma V2, Connectivity kit, Connexoon RTS/io, TaHoma Rail DIN V2)