Szybki dostęp

Który model centrali TaHoma® jest kompatybilny z HomeKit?

Każda generacja central sterujących musi przejść proces certyfikacji.

Obecny proces certyfikacji dotyczy centrali sterującej TaHoma® drugiej generacji i obejmuje już zainstalowane centrale oraz te, które dopiero zostaną zakupione. Centrale sterujące pierwszej generacji, czyli TaHoma® Box i Somfy Box (o kwadratowym kształcie obudowy) oraz TaHoma® DIN-Rail nie są kompatybilne.

Proces produkcji nowych centrali sterujących TaHoma® został zaktualizowany, aby uwzględniać specyfikacje HomeKit:

  • Zakład produkujący centrale sterujące TaHoma® musi posiadać certyfikat MFI (Made for iPhone, program licencyjny Apple).
  • Każda centrala sterująca TaHoma® otrzymuje unikalny kod HomeKit (kod konfiguracji QR), umożliwiający połączenie z HomeKit.

Kod konfiguracyjny znajduje się na spodzie każdej centrali sterującej i wewnątrz opakowania.

Jeśli masz już centralę sterującą TaHoma® drugiej generacji w domu (lub jesteś w trakcie zakupu takiej centrali, ale bez informacji o HomeKit): Twoja centrala jest również kompatybilna z HomeKit. Wystarczy użyć aplikacji TaHoma®, aby ustanowić połączenie z HomeKit (zobacz film instruktażowy dotyczący HomeKit bezpośrednio w aplikacji TaHoma®).